Patis Actius: fomentant els valors de l’esport a l''IES SOROLLA/

Patios Activos: fomentando los valores del deporte en el IES SOROLLA.



Durant aquest primer trimestre, l’IES Sorolla ha posat en marxa el programa de Patis Actius, una iniciativa que transforma els patis durant els descansos en un espai de diversió, convivència i aprenentatge. Gràcies a les competicions esportives organitzades durant aquest temps, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de participar en activitats que promouen valors essencials com el companyerisme, el respecte, la igualtat, la superació, el treball en equip i la tolerància.

L’èxit d’aquesta primera edició ha sigut notable, i ja estem en la recta final de les competicions d’aquest trimestre. Per això, animem tot l’alumnat a inscriure’s en les activitats del segon trimestre, on podran gaudir de noves experiències esportives i continuar compartint moments inoblidables amb els seus companys i companyes.

Vos esperem als Patis Actius per a continuar fomentant els valors de l’esport!


Durante este primer trimestre, el IES Sorolla ha puesto en marcha el programa de Patios Activos, una iniciativa que convierte los recreos en un espacio de diversión, convivencia y aprendizaje. Gracias a las competiciones deportivas organizadas durante este tiempo, el alumnado ha tenido la oportunidad de participar en actividades que promueven valores esenciales como el compañerismo, el respeto, la igualdad, la superación, el trabajo en equipo y la tolerancia.

El éxito de esta primera edición ha sido notable, y nos encontramos ya en la recta final de las competiciones de este trimestre. Por ello, animamos a todo el alumnado a inscribirse en las actividades del segundo trimestre, donde podrán disfrutar de nuevas experiencias deportivas y seguir compartiendo momentos inolvidables con sus compañeros y compañeras.

¡Os esperamos en los Patios Activos para continuar fomentando los valores del deporte!

Entradas populares de este blog

ENCUESTA sobre HÁBITOS DE VIDA SALUDABLE / ENQUESTA sobre HÀBITS DE VIDA SALUDABLE